دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چشم روشنی شبکه یک به بینندگانش در روز ولادت حضرت ختمی مرتبت 

شبکه یک به مناسبت 17 ربیع الاول، مصادف با ولادت حضرت محمد صلی الله علیه و آله ویژه برنامه‌های چشم روشنی، این شب‌ها و فیلم سینمایی پایتخت 3 را تقدیم بینندگان می‌کند. 
کد خبر : 527160
e1c667d8-3499-4ef0-8dd2-55adde2fb6c5.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا روابط عمومی شبکه یک، ویژه برنامه این شب‌ها با حضور حجت الاسلام رفیعی با موضوع حضرت محمد پیامبر مهربانی از تدارکات شبکه یک به مناسبت هفته وحدت و روز میلاد رسول اعظم (ص) است که  یک‌شنبه و دوشنبه شب ساعت 15: 23 پخش می‌شود. 


اجرای این ویژه برنامه را که در گروه معارف شبکه یک تهیه شده است و یک‌شنبه شب به‌صورت زنده و دوشنبه شب به‌صورت تولیدی پخش خواهد شد، مجید یراقبافان برعهده دارد. 


اما ویژه برنامه چشم روشنی که پخش آن از هفته گذشته آغاز شده است از دوشنبه شب ساعت 15 : 23، و روز سه‌شنبه در بخش‌های صبحگاهی و شبانگاهی به‌صورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود. 


در این برنامه هنرمندان متعددی از جمله بازیگران سریال‌های در حال پخش شبکه یک، خوانندگان و کارشناسان دینی حضور دارند و در فضایی شاد و عیدانه با بینندگان صحبت می‌کنند. 


برنامه چشم روشنی کاری از گروه پخش شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی مقداد مومن‌نژاد و اجرای عبدالرضا امیراحمدی به مناسبت فرخنده میلاد حضرت رسول اکرم تهیه و به‌صورت زنده پخش می‌شود. 


اما فیلم سینمایی پایتخت 3 هم روز سه‌شنبه حدود ساعت 15 تقدیم بینندگان می‌شود.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته